søndag 24. mai 2009

Froskene er løs!

Men heldigvis er det bare på stoffet!!







Har vært på hytta med mine foreldre denne helga. Hadde som tidligere med masse stoff og mønster og fikk klippet en del. Fikk også sydd denne raglankjolen til Sophia. Lånte min mors avanserte quiltesymmaskin, den hadde masse fine sømmer. Så kjolen fikk en liten tulipansøm til pynt!
.
Sophia er fortsatt i den alderen at hun er i farta hele tiden, så det er ikke så lett å få tatt bilde av henne!! Som dere ser passet kjolen perfekt:)
.
Mønster fra Ulla Welinder boka.
Linstoff fra Stoff og stil, froskestoffet har jeg fått av min mor.




13 kommentarer:

  1. Så himla söt hon är! Jättefin klänning!

    SvarSlett
  2. så nydelig.
    Flotte frosker, flott kjole og flott jente..!!!

    SvarSlett
  3. Den blev verkligen jättefin!!!!

    SvarSlett
  4. Noe så nydelig!!Denne var skikkelig lekker.Flink du er!

    SvarSlett
  5. så himla söt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  6. Men åh, vad fin... Den gillade jag verkligen!!! Och vilken söt liten tjej!

    SvarSlett
  7. Kjempefine kjoler du har sydd til begge jentene dine! Amy Butler stoffet var kjempefint :)

    SvarSlett
  8. Kjempefin kjole :-)
    og søt jente :-)

    SvarSlett
  9. åh vad fin klänning! Absolut underbar! Och lilla tjejen med!

    SvarSlett
  10. du slår til igjen med noe imponerende fint!!!Denne var kjempe søt.Elsker lin,deilig stoff det!!jeg har vært i praha med jobb noen dager ,og når jeg kom hjem lå ulla welinder boka å ventet på meg!!!,og er i himmelen!!!!Den boka var en drøm!!!Driver å klipper på anorakk mønstrene o sjømannsskjorta.........denne er jeg glad du tipsa om!!!maaaange takk!!!!

    SvarSlett
  11. Så fin!! Heldige deg som fikk låne symaskin som lagde en så fin kant! :o)
    Hvor har du kjøpt froske stoffet??

    SvarSlett