torsdag 26. november 2009

Selebukser a la Gynther

Som nevnt i et tidliger innlegg, bestilte min bror en del guttebukser.
Ekstra stas å sy litt gutteklær innimellom alle kjolene! Denne buksa er i deilig og myk kordfløyel. Istedenfor de vanlige selene, tok jeg utgangspunkt i en bukse min mamma sydde til meg da jeg var liten. Den hadde denne løsningen øverst, noe jeg syns fungerer riktig så bra:)
Elefantstoffet passer ekstra godt til en elefantapplikasjon:)




Den andre buksa er i myk dongeri (chambrey), og har detaljer i det limefargede elefantstoffet.




Gynthers applikasjonsmønster øverst.
.
Alle stoff fra Stoff og stil.
Begge buksene har strikk nederst og to sett knapper på hver sele, slik at de kan brukes ekstra lenge!



13 kommentarer:

  1. Hej! Riiktigt snygga byxor! Cool applikation! Ha det fint! /petra.h

    SvarSlett
  2. Jeg er jo veldig glad i bukser og disse var superfine.Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Søt og lur løsning på selene-sånt liker vi;)

    SvarSlett
  4. Kjempefine:) Liker veldig godt gynther sine mønster!!

    SvarSlett
  5. De var kjempeflotte :-)
    har du laget mønsterene selv ?

    SvarSlett
  6. Kjempefine bukser!! det blir lite gutteklær produsert til guttene her i hus også, liksom så mye enklere til jenter med kjoler og skjørt..:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Så tøffe bukser!!! Likte veldig godt løsningen på selene =)

    SvarSlett
  8. Jättefina, elefantapplikationen är så himla söt!

    SvarSlett
  9. Veldig koselige bukser. Har brukt samme mønster nylig, men uten applikasjonen. Syns det så litt vanskelig ut (var det?).

    SvarSlett
  10. Hei igjen. Takk for svar ang applikasjonen, jeg skal prøve!

    SvarSlett