søndag 27. juni 2010

Pute nr 5 og yndig gammel kjole

En solskinnspute!!
Denne er pyntet med en fin heklet brikke som er kjøpt på loppis.
Alle stoffene er second hand, noen byttet og noen kjøpt.

 

 

For noen måneder siden hadde jeg annonse i lokal avisen, og fikk god respons. Forleden dag ringte en av damene jeg var hos, hun hadde funnet flere stoffer som hun ville gi meg! Og på toppen av den fine stoffbunken lå noen nydelige gamle kjoler. Som hun hadde kjøpt for lenge siden da hun ventet barn. Men selv fikk hun to gutter, så kjolene ble ikke brukt.
Jasmin likte straks denne yndige lyseblå kjole, søt som bare det. Passe tynn i stoffet og passe lårkort!!
 
Posted by Picasa

Ellers syns jentene det er stor stas å ha kusine Poppy på ett år på besøk:)
Plutselig er ikke Spohia den minste lenger!

Håper dere nyter sommeren dere som har sol:)

12 kommentarer:

  1. Nydelig kjoler, og nydelig pute:D Tror stuen din kommer til å bli utrolig fin med alle de inspirerende å flotte putene:D
    Ha en kjempe fin søndagskveld.
    klem fra siri

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine puter du har lagd! Stoffene va fantastiske. Og den kjolen! veldig yndig. Tror eg må setta inn annonsa sjøl! :-)

    SvarSlett
  3. Mange flotte puter og sommerklær siden sist jeg var innom. Sprekt å lage egen sommerkolleksjon til seg selv :). Jeg lengter etter å sy sommerklær og kjoler, og ikke minst å bruke alle kjolene jeg har fra før. Men her passer ingenting over magen, så det må bli til neste år. Dårlig planlagt å være høygravid i kjolesesongen ;)

    SvarSlett
  4. så solfylt pute skal du lete lenge etter ja!!!helt herlig!!!

    og så gøy med ny kjole til jentene!!!lurt med den annonse i lokalavisa,lurer på om jeg skal prøve meg på det........hmmmm

    kos dere med med besøk!!

    SvarSlett
  5. gullguligg!!! Gillar baksidan jättemycket!
    Smart att annonsera , det har jag gjort också men inte haft samma tur som du:)
    Klänningen var ju så läcker!

    SvarSlett
  6. stilige puter!
    Og herlig kjole! Så gøy å få slikt i tillegg! Sikkert kjekkt at de blir brukt også :)
    ha en flott søndag! (det som er igjen av den iallfall)

    SvarSlett
  7. Takk for link til hvor stoffet kom fra - der hadde du funnet mange fine, også de enkle med hjerter osv var knall! Litt langt for meg å dra dit, dessverre... Kampen for å finne retrostoffer er noen ganger et slit, i hvert fall når man selv har så lite at man ikke har noe å tilby for et bytte ;o) Men, sakte, men sikkert blir det litt mer i bunken!

    SvarSlett
  8. Sååå många fina kuddar ni får hemma nu. Så glad familjen måste vara. Och va fin klänningen var på Jasmin. Den passade perfekt!

    SvarSlett
  9. Så fargerike og flotte puter! Herlige fargeklatter som frisker opp =D Og så søøt kjole!

    SvarSlett
  10. For noen flotte puter du lager. ¨De er så friske og fine! Kjolen til Jasmin var nydelig...Går sikkert ann å sy slike!

    SvarSlett
  11. Sikken en yndig kjole! Og pige :-)

    Tusinde tak for solhatten, som vi har modtaget. Den er bare så fin og sommerlig!!
    Kh Louise

    SvarSlett
  12. Jeg er helt overveldet av alt det fine du syr!! Det er skikkelig inspirerende!
    Derfor har jeg gitt deg en award, som ligger å venter inne hos meg om du er interessert. :-)

    Ha en super dag!

    Hilsen miss moon

    SvarSlett