lørdag 14. august 2010

Sommerkjøp

I dag har jeg planer om å få sydd litt igjen, etter nesten en måneds sy stopp. Syns alltid det tar litt tid å komme inn i syingen igjen etter en lang pause. Det er ikke det at jeg ikke har noe å sy, det er bare det å komme igang igjen! Og før jeg igjen har noe ferdig sydd å vise dere, få dere et idyllisk bilde av jentene.
Hånd i hånd i en grønn oase:)
 

Og så får jeg vise dere hva mer jeg har kjøpt i sommer. Ja for systoppen er jo definitivt ikke på grunn av mangel på stoff!!
Turen innom Stof2000 i Danmark resulterte i dette:
 

I England fikk jeg kjøpt litt flere Amy Butler stoff. Syns de er så fine, og så er det så deilig bomull.
 

Og litt mer stoff og noen bånd. Jasmins favoritt stoff er det med is, hm lurer på hvorfor??
 
Posted by Picasa

På mandag begynner hverdagen igjen for alvor, da er det tid for jobb og barnehage.
Regner med jeg fort kommer i både sy og blogg stemning igjen da, gleder meg til å titte forbi andre blogger og se hva dere har gjort siden sist jeg var innom:)

Ha en fortsatt god helg!

9 kommentarer:

  1. Fin bild! Ska bli spännande att se vad du syr av alla nya snygga tyger.

    SvarSlett
  2. Spennende å se hva du produserer av det fine stoffet!!!
    Nydelig søsken bilde!!

    SvarSlett
  3. Hi, hi, tror ikke du mangler stoffer, nei:-) Men det kan aldri bli for mange heller. Kjempeskjønne stoffer du har fått tak i! Gleder meg til å se hva du skal lage av de.

    Nydelig bilde av jentene!

    Klem

    SvarSlett
  4. Härligt med nya tyger! Jag har bara pausat i syendet i några dagar men jag tycker att det är segt att börja med nåt nytt nu också.. Kanske imorgon.. =o)

    SvarSlett
  5. Hehe, lykke til med oppstart av syingen, ser du har fått masse fint i løpet av sommer'n da! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Härligt med så mycke nya tyger. Blir lite lätt avundsjuk ;-).

    SvarSlett
  7. Så masse fine stoffer du har kjøpt dæi. heldige dæi!
    Blir spennanes å se ka du skal trylle fram av de:)

    SvarSlett
  8. Åhhh, de är så söta där de går tillsammans hand i hand:) Fint fångat!! Åh vilka underbara tyger du fått tag på! De två sista Amy Butler-tygerna är ju bara to die for!!!! Hoppas ni haft en underbar semester:) Du må ha en lång startsträcka men sen när du väl börjat är det ingen som kan stoppa dig...haha...å tur är väl det för annars hade vi ju gått miste om så mycket fint;)

    SvarSlett
  9. Men så många fina tyger du har nu Siri. Lite avundsjuk är jag nog ändå:-)

    SvarSlett