søndag 5. september 2010

Her syr jeg:)



Jeg har en halv kjellerstue som bare er min!
Siden sist dere fikk titte inn, har det skjedd noen endringer.
Her er plass til alle mine sysaker,
mine stadig voksende bunker med stoff og alt det andre man må ha!
Har nettopp hatt opprydning, det var det stort behov for.
Kjellerstuen har fått nye vinduer, så masse deilig lys slipper inn.
Utsiken er flott, mot hav og fjell. Klippebord ved vinduet, fargerike stoff, en herlig tapetsert vegg fra gamle dager, frotte morgenkåpe funnet på loppemarked, glidelåser hengt opp etter størrelse, knapper og bånd - her er alt jeg trenger.
Og her liker jeg meg godt:)Posted by Picasa

25 kommentarer:

  1. Knallfint - så heldig du er som har en sånn syplass! Og skal si du har orden i sysakene... Veldig fin nålepute du har - min er helt lik og jeg liker den så godt :o)

    SvarSlett
  2. for et system!!!!!!kan du komme til mitt syrom også????
    så bare herlig ut å sitte å jobbe her!!!!!
    nei-jeg må vist sette av en ryddedag ser jeg!

    SvarSlett
  3. Super lækkert Siri! Og wow en skøn udsigt - den må da inspirere!!

    Smil fra Mia

    SvarSlett
  4. Wauw hvor et lækkert rum - bare det var mig der havde et helt halvt kælder rum at være krea i :)


    Ser rigtig hyggeligt ud!

    SvarSlett
  5. Oj så mycket tyger...tycker att det har fyllts på avsevärt sen i somras;) Morgonrocken är ju så läcker...du får snart ta och göra något av den, eller bara använda den som den är, för den är riktigt cool!!! Din utsikt är bara underbar...om jag hade fått välja så hade jag suttit vid klippbordet i flera timmar å bara tittat ut:) Du har en sån underbar ordning på allt och du har verkligen allt!!! Behöver ju inte komma upp ur din lilla sygrotta mer än för lite mat då och då:)

    SvarSlett
  6. Härligt syrum du har! En massa fina tyger och en underbar utsikt vid fönstret! Förstår att du syr så fina kläder med en så fin plats att sy på!!

    SvarSlett
  7. For et alldeles nydelig syrom!!! Sitter i kveld og syr nedi stua og kjente at jeg ble lettere misunnelig på den systua der. Utrolig inspirerende å se hvordan du kombinerer farger!!! Skikkelig fint!

    SvarSlett
  8. Aiaiai hvor heldig du er som har et så fint rom å boltre deg på. Andre må nok bae drømme litt videre om noe slikt, men drømmer er vel til for å realiseres?..iallefall noen.
    Skjønner godt at du trives her.

    SvarSlett
  9. Fantastisk med så stort og fint syrom! Jeg har noen planer, men enn så lenge blir det å sitte midt i stuen.

    SvarSlett
  10. Det ser fantastiskt ut! Förstår att du måste trivas bra där :)

    SvarSlett
  11. vad härligt med så mycket utrymme! Du har ordnat det fint, man blir sugen på att använda rummet.
    Och så den där utsikten...

    SvarSlett
  12. Oi! Der var det masse plass og masse stoffer og masse inspirasjon! :)

    SvarSlett
  13. Håller med de övriga, vilket härligt inspirerand syrum. Utsikten är ju helt oslagbar.

    Jag granskar och inspireras. Har själv en systuga nere i källaren, dock utan härlig utsikt eller ens ordentliga fönster. Jag gillar skarp ditt sätt att organisera trådrullar, dragkedjor och knappar. Vill hem (sitter på jobbet) och få till något liknande.

    SvarSlett
  14. Åh,tak for alle de hyggelige kommentarene!

    Det er virkelig luksus med sitt eget syrom, for dere som ikke har det må dere bare fortsette å drømme videre:)

    SvarSlett
  15. så artig å se hvor alle dine lekre kreasjoner blir til!
    har alltid lurt på hvordan "det ultimate" syrom skulle ha sett ut. man vil jo ha så mye, plass til alt, godt lys osv..
    men ditt rom så virkelig bra ut!
    fortsett å kos deg :)

    SvarSlett
  16. Hvilket drømmeværelse du har dig der! Det ser særdeles hyggeligt ud! Jeg er kun lidt misundelig ;)

    SvarSlett
  17. Så gøy å se syrommet! Synes jammen jeg ser et rødt skap fra IKEA (stemmer det?). Det skapet drømte jeg jo så veldig om å kjøpe, men fikk ikke overbevist mannen helt...

    SvarSlett
  18. For et flott sted å jobbe på, kjempestilig syrom:)

    SvarSlett
  19. Gøy og se andres syplass, kanskje jeg skal ta bilder av min også, må vel rydde lit først;)

    SvarSlett
  20. Sikke et lækkert sted du har dig! :-)
    Kh Louise

    SvarSlett
  21. Det ser jo heilt fantastisk ut! Flott rom med god plass og orden!
    Tusen takk dor titten!
    Jeg skal etterhvert få meg en krok på loftet, så en slik titt kan jo gi noen tips - iallfall være et ideal når det gjelder orden og utvalg av stoffer, hi,hi!

    SvarSlett
  22. vilken fin blogg du har. man blir riktigt glad!

    SvarSlett
  23. For et flott rom du har. Deilig med eget hobbyrom. Eller skal vi heretter kalle det for design verkstedet vårt. Ellers syntes jeg at bloggen din er full av farger og fine bilder.
    Og jeg ser at retro stoff er ditt hjertebarn...

    SvarSlett
  24. hvor er det bare et hyggeligt sted du sidder og kreerer:)

    SvarSlett