fredag 22. oktober 2010

Award og liten søting

 Jeg har vært så heldig å få denne fine awarden fra Kiiromi, tusen takk:)
Titt fobi bloggen hennes og se på alt det fine hun lager.

Tanken er at man skal fortelle 7 ting om seg selv, og så sende den videre til 7 bloggere.

Jeg har allerede fortalt 7 ting om meg selv både her og her, så vil du vite mer om meg, kan du kikke der:)

Det er så mange inspirerende bloggere! Denne gang velger jeg å sende awarden videre til 7 som ikke har fått award fra meg før. 7 kreative sjeler, som alle fortjener litt positiv omtale:)
Noen for meg nye bloggere og noen jeg har kjent lengre:
Apfelstrudel - en kreativ jente som lager masse fint!
Bad monkey - fantastisk hekler nr 1.
Kaptein Biff - fantastisk hekler nr 2
BilleBoo - syr herlige barneklær, og litt til seg selv
Fargevandring - en deilig kreativ blogg
Krea suset - en av bloggverdens søteste, og nybakt mamma til nr 2
MøbelPøbel - lekkert, lekkert!

Alle bloggene er verdt et besøk, hvis du ikke har kikket forbi dem før:)


- og så må jeg bare vise dere dette fine bildet jeg har fått på mailen!
Se for en søting i bukse fra Miss Iris. Blir så glad når jeg får sånne bilder, særlig når det er ukjente som har bestilt noe. Så tusen takk til mamma Heidi, for bestilling og for bilde:)



Deilig med fredag igjen!
Ønsker dere alle en riktig god helg:)

5 kommentarer:

  1. Søde Siri - tusind tak!! Den er jeg meget meget glad for:)

    SvarSlett
  2. Oj! Har jeg fått award?!Rødme* Tusen takk, så koselig:)

    SvarSlett
  3. gratulerer med awarden!
    kjempesøt bukse, og kjempesøt gutt!

    god helg til deg :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk Siri:-) Det var veldig hyggelig..trivelig å komme hjem til dette etter en lang dag på jobb! Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett