lørdag 23. oktober 2010

Barne TV genser

 Forleden ettermiddag fikk jeg sydd en genser til Jasmin, mens jentene så på barne TV. 
Vi har nemlig TV stue og syrom i kjellerstuen:)
Brukte en kjøpt genser som utgangspunkt, og tegnet mønster etter den.
Lilla ribb i halsen og ved ermene. Stoffene er fra Stoff og stil.
 Jasmin ble virkelig fornøyd, og mente hun skulle ha den på alle dagene fra til jul!
Vi får nå se...
I formiddag var jeg en liten tur på loppemarked. Litt stoff ble med hjem, nå tror jeg snart mannen må lage meg noen flere hyller. Begynner å bli rimelig fullt. Men jeg kan jo ikke la være med å gå på loppemarked, for tenk nå hva som kan ligge der!!
Noen flere som har det slik??

Ønsker dere en herlig helg:)

11 kommentarer:

  1. Det var en kjempefin genser! Og en skikkelig haug ved stoff da!!! Superheldiggrisen!

    SvarSlett
  2. Lekker genser og ingenting er jo bedre enn at eieren er fornøyd ;-) Så flink du er som har fått tak i så fine stoffer på loppis! Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke kommer meg av sted. Jeg har gått glipp av de som har vært i høst her i Kristiansand og i dag hadde jeg tenkt meg på Fretex og Shalam uten at det ble gjort. Nå må jeg skjerpe meg. Tenk på alt jeg har gått glipp av! Men så har jeg litt å sy på enn så lenge.... =)

    SvarSlett
  3. Åja, det er nok sånn for min del også; klarer bare ikke å la være og gå på loppemarked :)
    Er sikkert en avhengighetsgreie ;)

    Veldig fine klær du syr!
    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  4. Hei Siri !!
    Fin genser, skjønner godt at Jasmin vil ha den på frem til jul :)
    Loppemarked, stjerner i øynene bare jeg ser ordet.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så søt genser!!!
    Loppestoff ja takk!!! Kan jo ikke gå fra det....

    klem klem

    SvarSlett
  6. Kan godt forstå at hu vil ha den på seg kvar dag ja, tihi :o)

    Og kan en nåken gong risikera å gå glipp av nåke på et loppemarked??? Nei, du e nok ikkje aleina der nei ;o)

    SvarSlett
  7. Jättesnygg! Neeeej, tygfynd kan man aldrig säga nej till!!! =)

    SvarSlett
  8. Du gör så underbara saker hela tiden! Alltid lika härligt att titta in hos dig.

    SvarSlett
  9. Finnes ikke noe bedre enn når egne unger blir såååå fornøyde med det man har sydd!

    SvarSlett
  10. Super fin! :)

    Hyggelig at du er med i min give away :)
    Ha en god uke!

    Hilsen fra København

    SvarSlett