onsdag 24. november 2010

Profilert og helgens bestselger

I området der jeg bor er det to lokalaviser. På lørdag var det et stort portrett intervju med meg i den ene avisen. Veldig hyggelig og litt morsomt å lese om seg selv i avisen! Og så fikk jeg mange hyggelige kommentarer om artikkelen i løpet av Håndtverksdagene:)
I den andre lokalavisen var det på tirsdag et bilde av meg og jentene i reportasjen om Håndtverksdagene.
Morsomt med litt publisitet!
Tenkte jeg skulle vise dere helgens bestselger, det var nemlig disse skjerfene. Alle ble solgt, og jeg kunne nok ha laget enda flere! Jeg syns selv disse er så gode, så da er det jo gøy at andre også syns det.
Nå har jeg hatt syfri i en uke, og det har igrunnen vært deilig. Kjenner man blir noe utladet etter en helg med marked. Men nå begynner lysten å komme tilbake, og det er bra for jeg har mange planer!

Håper dere alle har en fin dag:)

17 kommentarer:

  1. Så gøy med så mye publisitet! Og det er deg vel unt og veldig velfortjent :) Du er skikkelig dyktig!

    SvarSlett
  2. sååå fortjent!
    var så moro å lese om deg!
    mye spennende du har opplevd og en spennende hverdag du lever i!
    du kan det du;))

    SvarSlett
  3. Grattis!! Vad roligt och fin artikel ser det ut som.

    SvarSlett
  4. Gratulerer, så kult med mediaomtale!!

    SvarSlett
  5. Ej, hvor fint at du er i bladene:) Det må være lidt underligt at læse om sig selv, men også ret skønt! Tillykke med artiklerne:)

    SvarSlett
  6. Hei.
    Så utrolig moro med så bra medieomtale!
    Vel fortjent sier nå jeg til en så dyktig dame som du er.
    Så moro at du fikk solgt bra i helga som var.
    Alltid trivelig når andre liker det en lager.
    Gleder meg til å følge planene du har fremover
    Ha en fortsatt trivelig dag:)

    SvarSlett
  7. Så gøy med litt publisitet! Og det er virkelig velfortjent, du superflinke dame! Flotte bilder av deg var det og:-)
    Veldig kjekt at markedet gikk så bra. Det må jo være fantastisk inspirasjon!

    Klem

    SvarSlett
  8. Vad skoj med lite publicitet, det är du värd :)

    /Mia

    SvarSlett
  9. Så morro... det er jo fortjent :)
    Jeg må også ta meg litt fri nå føler jeg, skal jo ha ork til å stå på julemarked neste lørdag også.
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  10. Tusen takk for alle de fine ordene fra dere, det varmer:)

    SvarSlett
  11. Så moro, Siri!!! :)
    Moro å bli satt pris på på denne måten!!

    Klem

    SvarSlett
  12. Vilket underbart reportage om dig:) Det var verkligen jätteroligt att läsa!! Ni är jättefina på bilden från hantverksmarknaden...tänk att ni pryder nästan hela mittuppslaget...inte illa:)

    SvarSlett
  13. Gratulerer og nyt publisiteten:-) Synes du lager flotte ting, og da er det bra å komme med i avisa også:-)

    SvarSlett
  14. Hei Siri !!
    Så gøy med publisitet, det er du vel fortjent.
    Og mange fine bilder :)
    Klem

    SvarSlett
  15. Hei på dæi!
    SÅ gøy med publisitet da:) Velfortjent med den oppmerksomheten:)

    SvarSlett
  16. Du fortjener all positiv omtale du får - du er kjempeflink :-) Digger at Isaks bukse "henger" på siden her!

    Hvor mye tar du for et sånt skjerf?

    SvarSlett
  17. Takker og bukker:)

    Frk. Fosli, jeg tar 99 kr for skjerfene.
    Bare å sende meg en mail dersom du ønsker å bestille:)

    SvarSlett