tirsdag 21. desember 2010

Stelleveske blir reiseveske

  Etter at jeg sydde denne stellevesken, fikk jeg lyst til å lage en i samme størrelse til meg selv. Fant ut at det er smart med en litt større veske når vi er på tur og reise.

Så da ble det en i mørkelilla kordfløyel med røde detaljer og rødt for.

Tre stjerner utenpå og rød glidelås.
Inni er det en lomme med glidelås,
og to lommer med strikk øverst. Her er det plass til bleie og våtserviett og en flaske.

Skulderstroppen er justerbar.
For å holde den litt stiv, har jeg foret den med strykeinnlegg fra Stoff og stil.
Jentene har full nedtelling til jul, og gleder seg veldig!!

Ønsker dere alle noen fine dager fram mot jula:)

9 kommentarer:

  1. super flot taske.. Men jeg synes jo efterhånden at alt hvad du laver er super fint.

    SvarSlett
  2. Hvor er den bare fin...og praktisk!! Glædelig jul til dig og dine!

    SvarSlett
  3. Kjempefin veske! Tøft med rødt og lilla! God jul :)

    SvarSlett
  4. Den var knallfin! Flott fasong og farge! Ha en fin jul!

    SvarSlett
  5. Så flott veske, og ikkje minst så virka den praktisk også! Fin jul til deg!

    SvarSlett
  6. Såå läcker och välsydd. Du är väldigt duktig.

    /Mia :)

    SvarSlett