søndag 20. februar 2011

Tidligere favoritt

Det blir ikke sydd så mye for tiden. Ideene er der, men jeg får bare ikke gjort noe.
Så da får dere heller se en gammel favoritt, som jeg sydde før jeg begynte å blogge.
Den er sydd av ullfilt fra Stoff og stil.
 Før jeg sydde jakken, vasket jeg ullfilten, for at den skulle bli "tettere".
Jakken har innsnitt så den sitter fint, dobbelknapping og skinnsnorer til knyting nederst.
Nederst på ermene strikket jeg en ribb kant i alpakka garn, som jeg sydde fast.
Mønsteret er fra den første utgaven av bladet Kreative kvinner, som kom i november 2006.
Jeg syns selv jakken ble utrolig stilig, og husker jeg var veldig fornøyd med den!!
I dag har vi hatt skikkelig familiesøndag!
Hele gjengen ut på skitur i deilig solskinn.
Jasmin er blitt utrolig flink til å gå på ski,
Sophia er ikke like tålmodeg enda.
 Så da var det godt pappaen hadde en stor og tom sekk på hjemveien - der fikk Sophia plass! Man tar hva man har:)

Håper dere alle har hatt en fin søndag:)

5 kommentarer:

  1. Hei på dæI!
    Så lækker jakke da! Due bare kanonflink! SKjønne ikke kordan du får det til. Og at du har laga denna forlænge siasir jo bare sitt. DU e et tallent!
    SÅ koselig med skitur da.
    Ha en fin kveld
    klæm

    SvarSlett
  2. hold da k... den er flot Siri. ved gud om den er nydelig og lækker. dejligt med skituren, håber i får en skøn uge..
    kh

    SvarSlett
  3. Vilken otroligt fin jacka!! Modellen är fantastisk, den fina blå färgen och de vackra detaljerna! Helt underbar!

    SvarSlett
  4. Den var jo fantastisk! så flink du er.

    SvarSlett
  5. Skøn blog, du har her! Den vil jeg gerne følge.

    KH
    Anna

    SvarSlett