onsdag 2. mars 2011

Dilla på skjørt??

Etter forrige innlegg fikk jeg ryddet på syrommet mitt.
Litt iallefall... Nok til å få inspirasjonen til å sy dette skjørtet til meg selv!
Et relativt fort skjørt å sy, da det består av to like deler stoff
og stretch jersey i linning.
Nederst har det fått et sikk sakk bånd til pynt.
Stoffet er et dynetrekk fra Husflid i København,
og mønsteret er eget.
Ser at jeg nok har hatt litt skjørte dilla i det siste,
 for dette er tredje innlegget på rad med skjørt.
Så leg lover dere, neste innlegg blir helt skjørtefritt!!

10 kommentarer:

  1. Kjempefint skjørt i nydelige farger.
    De skjørta under her var også skjønne.

    SvarSlett
  2. Flott skjørt!
    Skjørt er jo herlige plagg, så det er greit å produsere en del av det :-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Blir aldri lei å se de fine skjørtene som du legger ut på løpene bånd :)
    De er jo så lekre !
    Ha en forsatt fin kveld,klem.

    SvarSlett
  4. kjempeskjønt!
    likte fargene veldig godt!

    SvarSlett
  5. SUPERfint skjørt :) Flott stoff du har brukt.

    Marit

    SvarSlett
  6. Det var mange fine skjørt du hadde sydd.Det du hadde sydd til deg selv var kjempeflott. Jeg har et elsk/hat forhold til skjørt. Det er vanskelig å finne en fasong som kler meg (derfor tør jeg ikke å sy skjørt til meg selv heller), men når jeg først finner det, bruker jeg dem hele tiden. ;)

    SvarSlett
  7. finfin, och kjolen nedan också.

    /Mia :)

    SvarSlett
  8. Hei Siri
    Superfint skjørt! DET må jo være et skjørt jeg også kan klare å sy til meg selv... Liker så godt at det har strikk i livet, nå ble jeg veldig inspirert... for jeg er en gedigen skjørte/kjolejente.
    Ha en finfin kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Kjempeflott skjørt! Likte både mønster og farge kjempegodt! Og liker bloggen din kjempegodt. Du syr så utrolig masse flotte klær! :)

    SvarSlett
  10. Kjempefint skjørt i nydelig mønster! :)

    SvarSlett