tirsdag 12. april 2011

Til å bli glad av!

Jeg elsker retro stoffer.
Ja, det er visst bare å innrømme at jeg er rent stoff avhengig.
Men heldigvis stoff av den gode sorten!
Denne duken er min første.
Enkleste sort lappeteknikk.
Ja så enkel at jeg strengt tatt ikke vet om det går inn under kategorien lappeteknikk..
Den var iallefall gøy å lage,
og jeg koste meg med alle disse herlige stoffene underveis.
Resultatet ble en lang løper.
Alle stoffene er like store,
syns det ble ganske så fint jeg:)
En litt nærmere titt..

 Løperen har fått plass på min gamle kommode i gangen.
Over kommoden henger et gammelt speil jeg har fått hjemmefra,
som er malt lilla.
Syns den frisker fint opp i gangen,
selv om den allerede er dekket til av nøkler og lommebøker og andre småting man legger fra seg i gangen.
Andre som har det sånn mon tro??

20 kommentarer:

  1. Herlig, herlig! Og nøkler og sånt ja, det bare flyter rundt over alt.

    SvarSlett
  2. til og bli skikkelig glad av :)

    SvarSlett
  3. Nydelige farger! Og ja, har også en gammel, kul kommode og et koselig speil et sted i gangen, under noe...

    SvarSlett
  4. Hei Siri !!
    Fine stoffer er bare herlig. Denne løperen ble helt nydelig. Og min kommode ser absolutt ikke så ryddig ut, der havner alt man ikke helt vet hvor man skal legge.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fin duk! Og kjolene fra tidligere poster er forresten og helt nydelige! Så utrolig mange fine stoff og farger på alt :)

    SvarSlett
  6. Så söt liten löpare. Kul idee med lappar i favorittyger som löpare.

    SvarSlett
  7. Underbara tyger. Kul idé med löpare. Jag skulle gärna vilja ta mig samman och sy en sjal...

    SvarSlett
  8. Härlig duk, fantastiska tyger du har använt! :)

    SvarSlett
  9. Den ble jo veldig fin med alle sine lekre farger!
    Ha en god natt :)

    SvarSlett
  10. Jaa, man blir verkligen glad av den. Såå fin.

    /MIa :)

    SvarSlett
  11. Nydelig duk, ja. Masse fine stoffer og farger - til å bli GLAD av :)

    KlemMarit

    SvarSlett
  12. Herlig!!!
    Gøy med farger!!

    Klikk deg inn til meg og gjett, mulig du vinner en premie ;)

    SvarSlett
  13. Härligt! Varför alltid sy något väldigt brukbart, när man kan sy något man helt enkelt blir glad av! ;)

    SvarSlett
  14. Kul! Og eh, ja, vi har et sånt sted hvor nøkler, lommebok og diverse havner.

    SvarSlett
  15. Supercharmig löpare!!! Känner allt igen tygstycket längs ner:) Kul att det kom till användning!

    SvarSlett
  16. Lappeteknikk....?
    Joda, det er det helt klart og kjempe fin ble den!
    Nydelige farger.
    Trenger jo ikke å være så himla vanskelig for å bli fin.
    Nydelig speil forresten:)
    Ha en strålende påske

    SvarSlett
  17. Fine duken sin det ja :o)

    Må barra spør om du har fått den eg sendte e?
    Nå e det så lenge si eg sendte den, at hvis den ikkje e kommt fram, så e den forsvunnen i posten.

    SvarSlett