fredag 20. mai 2011

Sommerfine kusiner

Det har vært liten sy lyst og blogg lyst i det siste.
Av og til bare blir det sånn.
Men nå har jeg fått sydd litt igjen,
og kan endelig levere disse kjolene som ble bestilt for en stund siden.
De skal gis til to kusiner som begge har bursdag i sommer.

Kjolene ble bestilt etter at mammaen så bilde av denne kjolen.
Bildet ble visst litt uklart, ja, ja.

Ellers er det jo på kjøkkenet vårt det skjer for tiden.
Dvs mannen er der og river,
jeg koser meg med jentene, lager mat og hoolder resten av huset i orden.
Skikkelig husmor med andre ord!!

Ønsker dere alle en flott helg:)

13 kommentarer:

  1. Hei. Jeg fant din flotte blogg via en annen. Legger meg til som følger for her var det mye inspirasjon. Kjempesøte de kjolene da. =)
    Ei fortryllende helg ønskes deg fra Misemor

    SvarSlett
  2. Fine kjoler!!
    Ja men fint med litt husmor aktiviteter også, lysten kommer nok tilbake etterhvert. Kos deg!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Det blir søte kusiner, og orginalen har jeg visst gått glipp av - den var kjempesøt!

    God helg!

    SvarSlett
  4. Fine kjoler, nydelige stoff.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Virkelig nydelige kjoler! Sommerlige og fine. Tenker de kommer til å se kjempesøte ut,de to kusinene :)
    FIN fredagskveld til deg!

    Marit

    SvarSlett
  6. Sikke yndige kjoler.

    Kh Mette

    SvarSlett
  7. Så fine kjoler Siri !
    God helg til dere !
    Klem

    SvarSlett
  8. gud så fina! Du är verkligen en trollerist, kan trolla fina små klänningar av tygremsor, efter det kommer tjejer att bli världens sötaste princessor! Det är därför jag kallar dig dröttning! klem!

    SvarSlett
  9. Klänningarna är ju alldeles bedårande Siri!!! Mottagarna lär ju se ut som små söta praliner i de här klänningarna!!! Förstår att köket tar tid...men det låter som ni har det mysigt ändå?!! Ska bli så sännande att se det sen när det är klart!!! Ha det så bra!

    Kram H

    SvarSlett