tirsdag 5. juli 2011

Kjøkkenet før

Nå har vi begynt å flytte inn på vårt nye kjøkken!
Og det føles helt fantastisk.
Men før dere får se hvordan kjøkkenet er blitt,
 tenkte jeg dere skulle få et glimt av hvordan det så ut før.
Rotekroken. denne er det godt å være kvitt:)



Siden Jasmin har cøliaki (tåler ikke gluten), må vi ha eget skjærebrett til vårt brød -
derfor det egne bordet med brødboksen på.

Nå kanskje dere skjønner at gleden over å ha fått et nytt kjøkken er stor??
I morgen fortsetter innflyttingen,
og jeg skal få tatt noen nye bilder og vise dere.

Og så må jeg bare fortelle at jeg har sydd litt igjen!
Juhu, så nå kommer det snart et syinnlegg her igjen:)

4 kommentarer:

  1. Spännande med köksbygge skall bli kul att se det färdiga köket.

    SvarSlett
  2. Minns ert kök...som om det vore igår:) Tycker iof sig att det var mysigt som det var, men jag kan tänka mig att det numer, speciellt med ditt sinne för färg och form, är en riktig dröm:) Kul att du har fått sytt lite!! Det känns som om det var evigheter sen jag sydde något sist...men det kommer väl:) Ska bli spännande att se både det nya köket och vad du sytt för något fint här framöver!!!

    Många kramar

    SvarSlett
  3. Spennende. Synes mange av elementene i det gamle kjøkkenet også var sjarmerende jeg da:) Nyskjerrig på syinnlegget ditt. Juhu!

    SvarSlett
  4. Åhhhhh, du är klart nu, flink flink! men du varför alla kommer på besök och inte jag? Nej i det här köket ska jag faktiskt fika! Nu ska jag till Barcelona imorgon, men sen vi får se! Du har ju redan drömt att vi suttit och druckit kaffe tillsammans där! KLEM fina du!

    SvarSlett