onsdag 19. oktober 2011

Lappeskjerf

Det merkes at det er høst ute.
Det er kaldere når vi drar avgårde om morgenen,
og jentene har begynt å bruke skjerf igjen.

Jeg har laget to lappevarianter -
nesten like, men ikke helt.
Myk og varm mørkelilla fleece på baksiden.
Mønsteret er eget.
Søte små skjerf, veldig anvendelige under jakker og gensere.
Selv om de utslått minner mer om boomeranger i fasongen??

Jeg er visst ikke så flink til å kommentere hos andre bloggere for tid,
ei heller å oppdatere min egen så ofte.
Men jeg prøver å henge med,
selv med litt lavere energi nivå:)

Ha en fortsatt fin høstdag!

11 kommentarer:

  1. Herlige skjerf...Til å bli glade av!

    SvarSlett
  2. Sikke en god idé med fleece bagpå! Hvor er de fine:-)

    SvarSlett
  3. Så fargerike og fine skjerf!
    Likte de veldig godt.

    SvarSlett
  4. Kjempefine:-) jeg laget slikt til Mariell forrige helg, men har jeg blogget det? Neida.... Som deg så er energinivået likt null,men nå nærmer det seg fødsel her i gården, så da håper jeg på bedre " bloggtider" for min del ;-)

    SvarSlett
  5. Så fine -lur måte å bruke opp smålapper på også :-)

    SvarSlett
  6. Kjempeskjønne, og lurt med fleece bak, da! Minner litt om baby-siklesmekker i "patenten", men kjempelurt å lage de sånn da for småbarn!

    SvarSlett
  7. Det var noen nydelige skjerf! Minner meg om at eldstejenta kunne trengt noe lignende..

    SvarSlett
  8. Så fine de var! Perfekte nå litt før det blir veldig kaldt.
    Og forseggjort med lappene. Tøft med eget mønster. Ps. Syns du er flink å kommentere, jeg. Bedre enn meg...

    SvarSlett
  9. men så søøøøøt de var!!!!!!!! kunne tenkt meg en selv!

    SvarSlett