mandag 16. januar 2012

Konkurranse!

I dag er det tre år siden jeg begynte å blogge!
Den gangen hadde jeg akkurat begynt å jobbe igjen,
etter å ha vært hjemme i permisjon med Sophia i et år.

Det er gøy å se tilbake på de tidligere innlegg.
Både for å se jentenes utvikling,
men også min egen utvikling når det gjelder det kreative.

Lite visste jeg dengang hvor mye positivt den kreative bloggingen medførte.
Jeg har vært heldig å møte flere bloggere,
og har blitt inspirert av mange flere.

For å feire bloggen tenkte jeg det var på tide med en konkurranse!
Men denne gangen en konkurranse med en vri.
For det store spørsmålet hos oss for tiden er:
-når kommer babyen??

Så denne gangen blir det en gjettekonkurranse.
Hvis det er flere som gjetter riktig dag,
trekkes vinneren blant disse.

Litt fakta hjelp:
-jeg har termin 28 januar
-Jasmin ble født 7 dager etter terminen
.Sophia ble født 9 dager etter terminen

Her er det et lodd til hver,
uansett om du er følger, har blogg eller ikke.
Hvis du ikke har blogg,
så husk å legg igjen en mail adresse så jeg kan kontakte deg dersom du vinner.

Og premien?
En liten stoffbunke med retro stoffer,
alle i ca 35x35 cm.
Kanskje det kommer en liten overraskelse i tillegg,
vi får se.

Lykke til:)

56 kommentarer:

  1. Hei:)du har en veldig ålreit blogg jeg stadig vekk er innom:)) våre tre jenter er alle født på termindatoene, så mitt forslag er nemlig termindatoene, den 28:) masse lykke til de siste dagene som gjenstår!!

    Mvh Aina

    SvarSlett
  2. Så kjekt:) Jeg tipper at du må vente litt lenge denne gangen også, til 7 februar! Lykke til, jeg håper jeg vinner den flotte premien:)

    SvarSlett
  3. Jeg tipper du får 2.februar. :)

    Uansett ønsker jeg deg masse lykke til når det måtte skje. :)

    SvarSlett
  4. Grattis på treårsdagen! Det har varit ett sant nöje att följa din bloggresa.
    Jag hoppas att "knodden" kommer den 1 februari.

    SvarSlett
  5. Hei du - jeg satser på det første som falt meg inn; 4.februar:) Fin dag å ha bursdag på...:) Hell og lykke til deg, uansett dag:) Klem

    SvarSlett
  6. skønt stof, gerne med. spændende med en ny lille bebs:)

    SvarSlett
  7. Jeg tror babyen kommer 3 januar, det er nok en fin dag å ha bursdag på ;)

    Lykke til med siste innspurt!!

    SvarSlett
  8. Heisann. Så spennende. =) Jeg tror du slipper å vente så lenge på tredjemann, det blir nok ganske sikkert den 31. januar. Ser at det er fullmåne den 7 februar, men likevel, jeg satser på den 31. januar!
    Uansett dato, lykke til så masse!
    Klem ToneB

    SvarSlett
  9. Lørdag 4. februar gjetter jeg. Så morsomt med konkurranse! Og fremfor alt - masse, masse lykke til!! :-)

    SvarSlett
  10. Jeg gjetter på 30. januar ( selv om det er litt skummelt å gjette).

    Ha en super uke :)

    SvarSlett
  11. Jag tror på 4 dagars övertid denna gången då, så 1 februari :) Stort lycka till!!!

    SvarSlett
  12. iiihhhhh såååååå smuk du ser ud Siri- din mave er vidunderlig. bliver jo helt misundelig, wow:)
    jeg tror du føder den 02.02.2012....wow, sikke en mave:)
    håber du har det godt,
    kh kirsten

    SvarSlett
  13. Nøøøj hvor er du flot gravid. Jeg vil gætte på du føder den 3 februar. ;-)


    Pøj pøj med fødslen.

    kh Kristiane

    SvarSlett
  14. Morsom konkurranse! Siden jeg har bursdag 30.januar, tenkte jeg det kunne være en fin dato:)
    Lykke til med fødselen!!
    Hilsen Frieblonder

    SvarSlett
  15. For en vakker mage!! Og jammen har du kun mage også;)Heldiggrisen;)
    Jeg tipper 5 dager etter termin:)
    Lykke til, og kos deg den siste tiden<3

    SvarSlett
  16. Jeg tipper 3.februar - en super dato å ha bursdag på - det har jeg ;)

    Marit
    marchrsto@gmail.com

    SvarSlett
  17. Hihi, det var en søt konkurranse.. :) Babyen kommer 30. Januar, 2 dager etter termin ;)
    Lykke til med snart vel overstått!

    SvarSlett
  18. Jeg gætter på d. 29. januar. :)
    Held og lykke!

    SvarSlett
  19. Hadde tengt å si 30 januar, men den var optatt - så jeg sier........ 26 jan, litt sånn optimist jeg :)

    Lykke til uansett, for det eneste man vet er jo at den kommer - det er helt sikkert :)

    SvarSlett
  20. Hei Siri !
    Det er alltid spennende de siste ukene før termin.
    Og alltid fint at de små blir inni magen til iallefall 4 uker før ( jeg jobber jo på nyfødt intensiv )
    Mitt magiske tall er 22 januar !
    Lykke til :)
    Klemmer fra sør

    SvarSlett
  21. Så morsom konkurranse!!
    Ble sittende med et smil om munnen mens jeg leste innlegget!! Fikk selv en jente for snart et år siden, og tipper at det blir samme dato som henne, 31.januar!!

    Kos dere masse de siste dagene, plutselig er det nye medlem av familien der, og da er det en NY hverdag!!

    God uke!!

    SvarSlett
  22. Oj! Hm, nummer 3... jag tror att det kan kanske bli några dagar senare, eller inte, jag tippar på den 26:e. Jag förmodar att systrarna väntar lika mycket som du på den dagen! Må gott.

    SvarSlett
  23. Artig konkurranse med superfin premie!
    Eg tippar 31. januar:)
    Lykke til!

    SvarSlett
  24. Ja du vad ska jag gissa på? Tycker att den 23:e låter bra! : )

    SvarSlett
  25. Hei på dæi!
    For en fin mage du har! Kjenne æi nesten savne magen min litt...:)
    Hmm trur æi tippe på at din lille huleboer kommer akkurat på termindagen:)
    kos dæi masse, og nyt den siste tia som gravid:)
    klæm

    SvarSlett
  26. Flott mage! Tipper du føder 31.januar ;)

    SvarSlett
  27. Gratulerer med tre flotte år som blogger!
    Jeg tipper 25. januar jeg ;)

    SvarSlett
  28. Jeg tipper 27.januar :) Lykke til!

    Hilsen
    Charlotte (charlotte.andersen29@gmail.com)

    SvarSlett
  29. Jeg tipper på den 1. feb:)
    Og tillykke med de 3 års blogging. Min blog runder snart de 2 år:) Og jeg har jo været en af de heldige der har mødt dig:)

    SvarSlett
  30. Jeg tipper 26.januar.
    Lykke til! :-)

    Vh, Ingvild
    (ingvild.kro@gmail.com)

    SvarSlett
  31. Grattis till din blogg som fyllt 3 år! Jag gissar på 4 februari. Lycka till och må så gott!

    SvarSlett
  32. Artig konkurranse;-) Vel... 3.barnet kan jo være en liten luring som holder en på pinebenken en stund... Jeg går for 7. februar!!!

    SvarSlett
  33. Jeg gjetter på 28 januar, akkurat 6mnd etter Eiril. Så flott du er - det blir uansett spennende å høre når, og hordan det går med dere og babyen.

    Lykke til med det spennende som ligger rett foran...

    SvarSlett
  34. Så flott mage du har:)
    Digger slike magebilder.
    Blir liksom påminnet den herlige tiden:)
    Jeg tipper babyen ankommer 1 februar!
    Vet ikke hvorfor, men tallet bare ploppet opp i hodet mitt.
    Masse lykke til og kos deg masse denne siste tiden med herlige spark og rampestreker:)

    SvarSlett
  35. Vilken söt liten mage du har:) Min är mycket större redan och jag har inte termin förrän 28 april...exakt tre månader efter dig!! Jag tror att bebisen tittar ut 1 februari. Oavsett när det sker hoppas jag att allt går bra! Jag kan tänka mig att ni är spända på att se den lilla krabaten, inte minst Jasmin och Sophia som ska bli storasystrar. Lycka till!!

    SvarSlett
  36. Å så spennende!! OGså så flott du er!
    Jeg tipper babyen kommer 3. Februar. :-) På en fredag, bare fordi fredager er noen fine dager å føde på.

    SvarSlett
  37. 1. februar. Jeg er februarbarn og har sånne gode minner av morfar som alltid sa at februar er vinterens vakreste måned.

    SvarSlett
  38. Nå fikk jeg endelig til å kommentere her! Har hatt problemer over hele linja i det siste...

    Nyyyyyydelig mage!! Tipper at denne babyen har det litt mer travelt enn storesøstrene og kommer en dag før termin, altså den 27. januar;-)

    SvarSlett
  39. Da tipper jeg 2.februar!
    Klem :O)

    SvarSlett
  40. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  41. Jag gissar på 4.2! Så spännande, lycka till:-)

    SvarSlett
  42. Hei. Fin blogg, som jeg følger og ofte er innom!
    Jeg gjetter at du slipper å vente så lenge denne gang og at du føder 1 uke før termin, altså den 21. januar!
    Lykke til!!!

    SvarSlett
  43. 4. januar gjetter jeg :-) Lykke til med baby!

    SvarSlett
  44. Du ser fantastisk bra ut!
    Jeg tipper at du føder 4. februar.
    Lykke til.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  45. jeg tipper 8 februar!
    og så må jeg bare få si..herlighet så flott du er!
    her er den kun babymagen som har vokst, og ikkeno annet, du ser virkelig fresh ut !

    SvarSlett
  46. Jeg tipper babyen kommer 29. januar:-)
    Du ser forresten nyyydelig ut!

    SvarSlett
  47. Jeg tipper 02.02.12! Det er min (vår..) ti års bryllupsdag, og en veldig fin dato å bli født på :-) Lykke til med fødselen. Klem, Eirin

    SvarSlett
  48. Jeg tror lillegutt vil ut 31.01.12 .
    Tenker det kribler godt nå - og er tungt :-) Det går sikkert superfint siden det er nummer tre :-)

    SvarSlett
  49. Jeg tror du kan glede deg til 3. Februar:)

    SvarSlett
  50. Hej!

    Tack för en jättetrevlig blogg!
    Jag tror babyn kommer den 31 januari.
    Lycka till!

    Hälsningar Sara, bloggföljare från Sverige
    zarj79@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg tipper 3. februar! :) Lykke til! :D

    SvarSlett
  52. Artig konkurranse :)
    Jeg tipper babyen kommer den 2.2.12 Det må være en fin dag å bli født på :)

    Masse lykke til!!

    Tusen takk for du deler din kreativitet med oss. Det er jo så gøy å se alt det fine du lager :)

    SvarSlett
  53. Lykke til! Jeg gjetter at babyen kommer den 03.02.

    SvarSlett