torsdag 31. oktober 2013

Mitt største strikkeprosjekt

Jeg er igang med mitt største strikkeprosjekt hittil,
klassisk Marius genser til mannen i huset.
Kjøpte garn og mønster i jula,
strikket alt det blåe i vinter i England,
før genseren hadde en lang sommerferie.
Nå har jeg fått ferdig mønsterdelen.
 Fint blir det!
Nå er det bare å komme seg igang med ermene...
I løpet av de siste par ukene har jeg vært i to byer på B!
Først var jeg sammen med fem venninner på langhelg i Barcelona.
Vi hadde det så flott! Herlig by, varmt vær og gode venner,
perfekt helg med andre ord!

Så var jeg i Bergen på kurs i to dager.
Spennende kurs og ettermiddagsmøte med en venninne som bor der.
Så både lærerik og koselig tur!

Ellers er jeg fryktelig sliten for tiden.
Om det er høstmørket eller noe annet vet jeg ikke.
Det som lider mest av mangelen på overskudd er det kreative.
Håper dette blir bedre snart,
for jeg har mange ideer jeg gjerne vil gjøre noe med:)

2 kommentarer:

  1. Den blå Marius genseren er bare den flotteste! Sikkert mange som er slitne for tida, mye å holde styr på med tre små. Jeg merker det godt til tider :)

    SvarSlett
  2. For en fin mariusgenser :)
    Håper du føler deg mer "ovenpå" snart!
    klem

    SvarSlett