fredag 17. januar 2014

Fugle uro

Jeg har laget en søt fugle uro til min nye nevø Jacob.
Uroen består av fem fugler.
Mønsteret til disse fant jeg på nett for noen år siden,
se her.
Opphenget til uroen kjøpte jeg i en liten butikk i Barcelona i høst.
De svever nå fint de fem fuglene!
Håper lille Jacob blir både glad og beroliget når han titter på dem:)

I dag er jeg hjemme med Stella som er syk.
Vi koser oss, med fyr i peisen og musikk på.
Lyset her i nord er fantastisk for tiden.
Etter nesten to måneders mørketid er solen på vei tilbake.
Akkurat nå skinner den på fjelltoppene,
som lyser rosa. Så vakkert!

Ønsker dere en solrik og fin helg:)

2 kommentarer:

  1. Så nydelig uro du har laget! God bedring til Stella og ha en koselig helg der nord!

    SvarSlett
  2. Kjempesøt uro - en fin gave til en ny verdensborger :)

    SvarSlett