tirsdag 21. januar 2014

Jasmins monster kos

Det er ikke så ofte Jasmin og jeg får tid til å sy.
Ikke alltid så lett med to små søstre som følger etter hele tiden.
Men her en søndag var muligheten der.
Sophia var på besøk hos en venninne og Stella sov.

Jasmin hadde lyst til å sy en gave til sine to nye fettere,
og det gjorde hun!
Det ble to monster kos!
Designet av Jasmin selv.
Det eneste jeg gjorde var å sette fast båndene med nåler,
og sy igjen hulle til slutt.
Ellers gjorde Jasmin alt selv.
Den ene i blå farger, 
med kordfløyel på framsiden og flanell på baksiden.
Titt, titt!
Den andre i grønne farger.
Flere ulike bånd, så de små hendene skal ha noe å utforske.
Et passe prosjekt for Jasmin,
gøy å lage og gøy å gi bort:)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine! Dejligt med fælles sytid :-)

    SvarSlett
  2. Så sjarmerende kosedyr :)
    Det er slik her hjemme også. Den ene gutten min liker så godt å sy, men det er ikke så ofte jeg får satt meg ned med ham. Han begynte med tekstil på skolen forrige onsdag, og da hadde han gledet seg i flere uker. Jeg synes det er skikkelig gøy at han like det så godt :)

    SvarSlett
  3. Heisan Siri
    Herlige og tøffe monstere! Husker ungene elsket slike lapper på ting, da de var små, så det er nok midt i blinken for den yngre garde.
    Nå skal jeg ned i kjelleren hvor sofamontering pågår. Sååå spent! Kveldsmaten blir i sofaen i kveld. Jippi!
    Fine januardager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett